Inte mycket

Inte gjort så mycket under eftermiddagen och kvällen. Inte för att jag skulle ha orkat ändå.
Solen har försökt att titta fram, det är skönt på ett vridet sätt. Ser inte fram emot morgondagen och vill bara vara under täcket och drömma mig bort. Men jag vet att det inte går, kan inte bara vara nör det finns saker att göra. Undrar vad som kommer att ske på lektionerna. Får bara hoppas att det går bra och att det inte är allt för ansträngande för mitt hårt arbetande huvuud. Känner bara att det inte gick som det var tänkt från början. Att vissa har dargits in i min virvelvind, det var inte tänkt att det skulle bli så här.

Ska sätta mig och fortsätta att titta på Dirty Dancing. Men till dess att vi ses nästa gång. "Simma lugnt"
Publicerat: 2012-04-16 @ 19:23:03


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!