Hjärnlista

Jahopp, då har man tillbringat en tid på Ikano och bockat av några punkter på min hjärnlista. Nu slipper jag oroa mig över det och bara gå vidare med dagen. Fast det är klart man börjar ju bli en aning rastlös och jag säger åt mig att lugna ner mig en aning. Men lilltjejens present är inhandlad och besöket hos häcksaxen är avklarad. Så nu ska jag ta ett röj här hemma innan jag gör något annat mer lugnare eller vad jag ska säga. SÅ hjärnlistan är stort sätt avklaras.
Är glad över att solen fortfarande visar sig och att himlen är klarblå och molnfri. Det värmer så skönt mot armarna när solstrålarna kastar sig in genom fönstret. Göt, bara lapar i mig trotts att jag vet att lägenheten blir olidlig och för varm när solen ligger på så pass länge och mycket.
Publicerat: 2012-04-14 @ 15:32:19


2 kommentarer
Postat av: Liiane Flygaree

Sv: Ja men gärna, är verkligen deprimerad tack vare snön :(

2012-04-14 - 19:54:07 | URL: http://liianeflygarees.blogg.se/
Postat av: L♥

Fin blogg!:)

2012-04-14 - 21:57:22 | URL: http://lianiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!