Here you come again

Here you come again!

Underbar låt så jag låter det bli dagens tankeställare och dagens låtval.

Sitter och funderar på vad morgondagen kommer att ge även om jag egentligen inte vill veta det. Även om det har varit en "lätt" dag idag så är själen tung och orolig. Kommer ta lång tid och jag vill bara sätta mig i ett hörn och gråta ögonen ur mig. Har ingen anledning till det egentligen utan vill bara få ur mig allt ur systemet.

Önskar att veckan kan gå lite fortare så att det kan bli fredag snart. Behöver verkligen komma bort härifrån ett tag för att komma tillbaka igen med friska och nya tag.

Publicerat: 2012-04-23 @ 21:14:26


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!