Hänga gubben

Då var den här dagen över och jag känner. Det är alldeles för mycket och jag vet inte vart jag ska ta vägen riktigt. Det har varit mycket att ta in även om dagen inte har varit så aktiv som andra dagar. Har kunnat skratta mer idag och det kändes skönt, har inte klarat av eller låtit mig få skratta så pass som jag har gjort nu. Humöret är på väg upp även om det är en bit kvar innan det blir som det en gång var eller ska vara. Men jag känner hur det trycker inom mig och jag vill fortfarande bara sätta mig i ett mörkt moln och gråta ögonen ur mig. Vill så mycket men vet inte vad jag vågar göra.

Kommer att sakna...personer jag inte trodde jag skulle sakna. Sakna över lag kommer jag sakna! En tillvaro som har varit turbulent och jobbig på så många olika sätt. Kommer att sakna J och G mer än vad jag trodde att jag skulle göra. Efter allt som har hänt så visar det något och jag vet inte vad det egentligen kan vara. Har svårt att lita på människor i min omgivning och jag vet fortfarande inte om jag kan lita på andra. Men på något sätt har J och G fått mitt förtroende även om det är en bit kvar. De sista veckorna har de gjort saker som har förvånat mig, skrämt mig och även överaskat mig. Vet inte hur jag ska ta mig till det eller hur jag kommer att analysera det. För du måste tro mig, för jag kommer överanalysera allt och läsa mer mellan raderna för att hitta fel och brister i allt. Det är inte bra och det tar på krafterna. Men men....

Har kört hänga gubben idag och det blev en del skratt och utrop. Kul? Ja faktiskt det var det överaskande nog. Vi var bara fem idag och det märktes att vi inte var full styrka i klassen. Komiska saker och kosmo försöker att göra något galet! Ödet tar en väg medn kosmo gör något helt annat. Förstår inte och är inte säker på om jag någonsin kommer att förstå.
Publicerat: 2012-04-26 @ 15:41:01


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!