Grå och mulen

En grå och mulen söndag och jag har inte planerat något direkt för dagen. SÅ jag har njutit av tystnade och ensamheten och bara strosat runt i lägenheten med att fixa och dona. Inte för att jag känner själv att det märkts men det har varit bra för min rastlösa själ att få tänka på något annat.
Det gar verkligen varit en perfekt dag för att inte göra något alls. Känslorna är fortfarande i uppror men det gör inte så mycket då det mesta har lagt sig. Givetvis tar det tid innan kroppen vänjer sig vid det nya som händer med kropp och själ. Det kommer att ta lång tid innan det blir så normalt som möjligt. Men vad är egentligen normalt? För själv vet jag inte vad det betyder för ett normalt liv har jag aldrig haft.
Imorgon är en ny dag och en ny vecka, ser inte direkt fram emot den samtidigt som jag gör det så att jag kan släppa så mycket av den oro och den spänning jag känner och har inom mig. Det har varit en vecka med alldeles för mycket upprördhet, oro och nervositet. Bara tanken på det får mig att skaka och må illa. Inte roligt och ingen behaglig upplevelse.
Publicerat: 2012-04-22 @ 16:31:58


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!