Fryser

Sitter här och fryser och funderar på om vintern eller senhösten har kommit tillbaka. Får hoppas på att det inte är så, vill ha tillbaka våren och solskenet. Känner mig seg och trött idag och det blev lite sent igårkväll. Satt uppe och skrev på det nya projektet som Eva och jag har påbörjat. Måste medge att det är riktigt roligt och kan inte sluta skratta åt det hela. Men frågan är vad besättningen kommer att säga när det här väl är färdigt.
Jag sitter även här och önskar att tiden kan gå lite fortare för jag vill att det ska bli måndag. Fråga mig inte varför jag vill att det ska bli just så. Är ovanligt för att vara mig jag vet. Men jag vill att det ska bli måndag så att jag kan fortlöpa med mina två projekt och låta ögonen vila på Ögongodiset.

Nej nu ska jag fixa till mig lite te och duscha innan jag beger mig hem till far för att låna hans skrivare för att kunna skriva ut viktiga dokument. SKämt å sido. Ska hem till honom hur som haver.

Publicerat: 2012-04-01 @ 12:14:12


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!