Fredagen den 13:de

Helt slut och dagen är inte slut ännu även om jag sitter hemma och inte gör så mycket. Men det har varit mycket idag även om vi inte gjort speciellt mycket under dagen. Gjorde lite uppgifter och fortsatte att titta på JAG AB. Sedan sammanställde Yrvädret, Eva och jag boken. Japp nu är det officiellt, den är färdig och alla i besättningen har fått varsin kopia. Är riktigt nervös inför måndag då jag inte vet hur alla kommer att reagera. Men Blondies respons var oväntat och tja...det tar på nerverna det här då det känns som om det är viktigt att få positiv respons.

Nu är det helg och jag ska bara vara och inte göra så mycket faktiskt. Vila upp mig då jag inte har sovit så bra de senaste dagarna. Dessutom så försov jag mig i morse och Liz ringde och väckte mig. Tur att man åker med henne på morgonen annars skulle jag ha kommit försent idag. Men jag skyller på att det är fredagen den 13:de idag. Får bara vänta och se om det är något mer som går åt skogen.
Publicerat: 2012-04-13 @ 17:38:58


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!