Filurar

Sitter man här och tänker och filurar på allt som har sagt under kvällen. Får dock säga att det har varit en intressant eftermiddag och kväll. Eva var över en lång sväng och åkte hem för en kvart sedan eller något. Men vi fick mycket gjort och jag må säga att vårt sidoprojekt går framåt med bravur. Så mycket och så många bra idéer kan inte gå fel. Ser fram emot veckan på ett vridet sätt som inte går att förklara. Samtidigt är jag riktigt nervös och det kryper i hela kroppen på mig. Men jag får säga det att jag ser mer fram emot fredagen än tisdagen även om det händer mycket på tisdag som kan avgöra resten av veckan.
Den här veckan som kommer så ska vi ha truck vecka så det ska bli intressant och små roligt. Men frågan är hur besättningen kommer att reagera på fredag. Det grämmer mig samtidigt som jag ser fram emot det. Eva är lika nervös som jag och vad kan man säga? Vill vill veta samtidigt som jag inte vill det. Svårt!

Nej ska gå och göra kväller nu, har inte riktigt återhämtat mig sedan jag gick och lade mig 04.30 igår morse. Behöver vara pigg och allert när veckan börjar så att säga. Plus att syster och barnen kommer hem imorgon med. Det finns lite som ska göras innan de kommer om jag ska vara ärlig.
Publicerat: 2012-04-08 @ 22:06:21


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!