Önskar






Det finns stunder då jag längtar tillbaka till sommaren och önskar att det fanns någon värme överhuvudtaget ute. Istället är det grått och trist med en massa blask istället för snö. Önskar nästan att det kunde vara en kyla där solen kikar fram och värmer kinderna eller att det är någon form av sommarvärme. Tycker inte om kylan och det kryper ända in i märgen på mig.
Tänk om det vore sommar och man kunde tillbringa en tid på landet utan alla måsten och ska:ande i livet som man har. Att bara vandra runt i en kohage och njuta av den tid man har då man inte behöver göra något. Att bara ta hand om sig själv och njuta. En tanke som jag just nu håller fast vid!



Kommer nu ha en bild maraton med bilder som jag har tagit genom åren och som betyder oerhört mycket för mig då det representerar olika saker i livet. En liten kalvakad eller vad man nu vill kalla det för.



*



*



*



*

Publicerat: 2011-12-18 @ 18:08:09


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!