Inspererad

Vy över sjö och skog ute på landet.





Känner mig inspererad att börja blogga då jag har vänner som gör det, precis som många andra antar jag.
Nu är jag här dock och ger det ett försök för det skadar ju inte eller hur?

Snart är det jul och för en gång skull har jag redan köpt alla julklappar. Tro det eller ej men det har jag och det är två veckor kvar till jul. Brukar i vanliga fall vara ute i sista minuten och är sönderstressad. I år dock ska jag ta det lugnt och inte stressa för fem öre. Om det blir så eller inte kan jag inte lova.

Väntar på besked om jag kommer in på service utbildningen eller inte och jag tycker inte om att vänta då mitt tålamod inte är det bästa. Vi verkligen veta!

Allt för idag antar jag.

/Milliz
Publicerat: 2011-12-14 @ 18:07:16


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!