Ego tripp

vet inte hur gammal jag är här heller.

Vet inte hur gammal jag var här.

julen 2010

Kör en egotripp som vissa i min vännskapskrets är väl medvetna om även om det inte gäller mig då jag hellre tar kort på andra människor eller annat som kommer i min väg.




Ibland undrar jag om det inte är så att man bara körs runt här i livet utan att veta vart man ska gå av. Det går så fort och man kränger i kurvorna och att man inte hamnar i diket är ett under.
Har ont i halsen, inte alls roligt då jag inte har tid att bli sjuk nu. Men det skulle inte förvåna mig då jag brukar bli sjuk kring jul. TYPISKT! Peppar peppar ta i trä...

Publicerat: 2011-12-15 @ 20:15:41


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!